Administrativa je zásadní pro hladký chod každé firmy. Dobře organizované procesy umožňují soustředit se na klíčové oblasti podnikání, jako je rozvoj a inovace. Náš tým zkušených profesionálů nabízí široké spektrum administrativních služeb, které zahrnují:
Lukáš je nejmladší posilou našeho týmu v Hradci Králové. Jeho pracovní zkušenosti jsou velmi různorodé a všestranné. Pracoval jak manuálně, tak i v administrativě. Lukášovi tedy nedělá problém při práci zapojit jak svaly, tak i hlavu. Jeho logické myšlení a zajímavé nápady obohacují náš tým. Lukáš se snaží stále rozvíjet. Každé nové zaměstnání je pro něho výzvou a obohacením. Přece jen člověk se učí celý život. Ve volném čase se rád projede na kole, vyrazí do přírody, nebo si zahraje na počítači. Technika a technologie mu nejsou cizí a jsou mu také koníčkem.
Kolegyně Jitka vystudovala vysokou školu v Hradci Králové. Umí výborně česky, což jí usnadňuje práci zejména s korekcí textů nebo s překladem z němčiny nebo angličtiny. Má různé pracovní zkušenosti a je otevřená novým informacím. Denně se věnuje marketingovému výzkumu, kontrole a zpracování dat.
V zaměstnání se dále zajímá o personální otázky. Váží si pracovního kolektivu mladých lidí a otevřenosti vedení podniku. Mimo práci ji baví zkoumat problematiku ekologie, zejména co s plasty. Má ráda výlety do přírody a také sportuje – v létě kolo, v zimě běžky, udržuje si kondici pravidelným cvičením a chůzí.
Markét patří ve Výměníku k služebně nejstarším kolegům. Vystudovala fakultu ekonomicko-správní na Univerzitě v Pardubicích. Má zkušenosti ze státního podniku, výrobní firmy i soukromého podniku. Po těchto zaměstnáních zakotvila v přístavu jménem Výměník. Zde si cení otevřenosti, kolegiality a uplatnila se zde jako „Paní kafe“, „marketingový guru“, pokladní, pomocný administrativní pracovník. Markét má ráda pohled na hory, ráda plave v moři a chodí na procházky se svým čtyřnohým kamarádem.